Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Obojena revolucija“ se obrušava na Bosnu

Komentari (78) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 08 februar 2014 17:58
XXL
U Washingtonu se sve češće i glasnije zagovara konkretna američka intervencija na političke probleme Bosne i Hercegovine,više na linku:

http://dnevni-list.ba/web1/2014/02/08/americka-intervencija-sve-blizi-dayton-2/
Preporuke:
78
3
2 subota, 08 februar 2014 18:04
gavrilo
100% tačna analiza!nadamo se da SRBI neće progutati ovu evroatlantsku podlost i očiglednost!
Preporuke:
188
4
3 subota, 08 februar 2014 18:13
Teorije i paranoja predd izbore 2014.godine...
Autor teksta samo nagađa, konstruiše teorije zavjere i ne daje niti jednu relevantnu informaciju koja bi trebala da podrži njegovu tezu u konstruisanju neke izmišljene zavjere "otporaša".Ukoliko je toliko upućen u stvar o kojoj piše, neka onda navede konkretna imena i prezimena, ko su ti navodni "otporaši zavjernici" , ko ih finansira, ko im je ideološki pokretač, koju idelogiju koriste?Ko su usotalom ti ljudi i ko to treba da dođe nakon političkog poraza na izborima njegovih ljubimaca?Ukoliko već nešto pišeš navedi imena i prezimena ljudi, kojima nešto konstruišeš?Nemoj da ostaneš nedorečen?
Preporuke:
19
251
4 subota, 08 februar 2014 18:17
Goran Jevtović
Plan je da se rastuće nezadovoljstvo društvenim prilikama – za koje ima više nego dovoljno opravdanja – iskoristi za izazivanje opšteg haosa.

Odlična analiza gospodine Karganoviću. To je to.
Da bi došli internacionalni "spasioci", mora se izazvati sveopšti haos. Bez haosa i izazvane krize nema ni upravljanja.

Ko su izvršioci aktivnosti na terenu?
Vrbovani, obučeni i adekvatno plaćeni agenti, koji izvršavaju stavku po stavku iz Plana koji je blagovremeno donet i aposolviran.
Snažna logistika i odlična organizacija.
Odstupanja nema, iako, po pravilu, uvek razrađuju rezervne varijante.

Ovo je ono što čeka ne samo Balkan i Srbe, već i mnoge države i narode.
Ciljna godina je 2020.
Otuda da ovi naši kvinslinški gilipteri stalno apostrofiraju taj termin za "ulazak u EU".
Tada bi trebalo da zažive tzv. Sjedinjene evropske države i da se krene u sveopšti rat.
U totalni haos.
Sedam godina nakon izbora poslednjeg Pape.
I tada dolaze "globalni spasioci".
Preporuke:
163
13
5 subota, 08 februar 2014 18:20
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Čovjek koji ima mnogo bolje podatke i mnogo je upućeniji u situaciju, jer kontroliše obavještajnu službu i službu državne bezbjednosti Fahrudin Radončić je dao odgovor na "teoriju zavjere" koju konstruiše autor teksta, na linku:

https://www.youtube.com/watch?v=CgJCWk6eooI


https://www.youtube.com/watch?v=ppuHubhC3XU


Njegova izjava je otišla u svijet, BBC...On je ozbiljan čovjek i političar koji vlada informacijama a ne negađa, kao što autor nagađa i konstruiše.
Preporuke:
16
166
6 subota, 08 februar 2014 18:24
Đura Pletikosić
A sada Srbi u republici Srpskoj pamet u glavu, a d... uza zid, kao što je propovedao najveći kineski mislilac Budala se uči na svojim greškama, a pametan na tuđim. Imali ste mogućnost da naučite dobro ovu marionetsku školu kod nas u Srbiji. Čuvajte svoje, a svakog koji vas uči " boljem sutra " uputite na pravo mesto, pa makar vam bio i najbliži. Manite se europskog " boljeg života sutra " i velikih šargarepa, jer se one na zapadu koriste i za druge pomoćne radnje. Pamet u glavu i nemojte verovati " bratstvu i jedinstvu " jer je ono uvek korišćeno protiv interesa Srba.
Preporuke:
170
4
7 subota, 08 februar 2014 18:44
Teorije i paranoja pred izbore 2014.godine...
Dnevni avaz objavljuje laž je da je Arhiv zapaljen...

"Reakcionarni mediji žele prikazati demonstracije kao akciju nekih obezglavljenih ljudi i huligana. Većina korumpiranih intelektualaca govori kako se ništa ne može promijeniti, čime umrtvljuju masu. Mediji će pokušati obezglaviti ljude. Jučer su objavili da je kompletan Arhiv BiH spaljen. To je bila laž kojom su pokušali građane okrenuti protiv demonstranata.


http://www.avaz.ba/vijesti/iz-minute-u-minutu/zbanic-laz-je-da-je-unisten-arhiv-bih
Preporuke:
7
90
8 subota, 08 februar 2014 18:45
Istoricar
Pa ovaj tekst je malo nelogica. Politicari federacije BIH, kako mi je poznato, verno slusaju i izvrsavaju naredjenja zapada. Zasto bi ih zapad menjao. Drugo, ako samo Dodik u RS brani interese Srba i niko vise, onda je bolje da i njega smene. Interesi zemlje se brane politickim partijama, organizacijama, sistemom, patriotizmom, kulturom, simbolima i medunarodnom podrskom. Jedan covek u tom lancu moze da zastupa samo interese tajkuna ili privilegovanih grupa a ne naroda. Jadna je ta drzava kad je jedan covek brani. Cini mi se da ovaj tekst hoce da zastiti tajkune u BIH ali to je sada nemoguce... Na kraju, kome je u interesu da se menja status RS. Da li je neko primetio da se status nekog naroda (autonomija, republika...) promenio u EU. U buducnosti imacemo sve veca prava Srba u RS ali takodje sve veca prava pokrajine Vojvodine i drugih manjinskjih prava u Srbiji... Za ove narucene tekstove od tajkuna mogu samo da kazem: spremite se!
Preporuke:
19
182
9 subota, 08 februar 2014 18:55
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Premijer Kantona Sarajevo koji psuje ko kočijaš podnijeo ostavku. pred nezadovoljnim narodom:

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/premijer-vlade-ks-podnio-ostavku-blokirana-glavna-saobracajnica


http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/zeljkovic-novinarki-televizije-hayat-porucio-da-ide-u-p-materinu


Kočijaš mu nije ravan po psovkama u medijima.
Preporuke:
17
40
10 subota, 08 februar 2014 18:59
Stanić Milan
Nema mesta sumnji da "događanju naroda" u F BiH iza kulisa stoji inostrani faktor čiji je krajnji cilj na osnovu šturih podataka,osim vandalskog razaranja materijalnih dobara i velikog broja povređenih, vrlo teško definisati.Zašto se ovo desilo u FBiH,a nije pratio isti intezitet u RS?F BiH je stvorena Vašingtonskim sporazumom na inicijativu B. Klintona sa ciljem,da se prekine oružani sukob između Muslimana i Hrvata,kako bi se dobila i formalna koaliciji protiv srpskog naroda.FBiH je "in statu nascendi"rođena sa niz felera,a'priori veštačka tvorevina u kojojh je muslimanski faktor po brojnosti i naklonosti zapada sve do 11.septembra bio predominantan,što je svakodnevno izazivalo nacionalno varničenje,koje je rezultiralo nefunkcionalnošću.Sa druge strane RS je nastala kao težnja srpskog naroda da očuva zajedničku državu,a ako to nije moguće,da se stvori politička oaza u kojoj bi građani RS dobili državu, odnosno najširu moguću autonomiju.Inicijalna kapisla za pokretanje narodnog(nast)
Preporuke:
70
4
11 subota, 08 februar 2014 19:00
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Istoricar


Istoričaru, upravo tako, naručen tekst, koji ima za cilj "da nas sve napravi budalama"...Nismo mi budale...
Preporuke:
9
121
12 subota, 08 februar 2014 19:07
HAYAT
Televizija Hajat upravo javlja, demonstranti u Sarajevu iznijeli novi zahtjev za smejnu Vladu Federacije BiH...
Preporuke:
37
6
13 subota, 08 februar 2014 19:10
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Koćijaš iz Kantona Sarajevo podnijeo ostavku, novi zahtjev demonstranata smjena i ostavka Vlade Federacije BiH:

http://www.klix.ba/vijesti/bih/demonstranti-iz-sarajeva-zahtijevaju-ostavke-kompletnih-vlada-ks-i-fbih/140208062
Preporuke:
6
40
14 subota, 08 februar 2014 19:11
srpsko sarajevo
@ Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
@ Istoričar

Drago mi je da ima razumnih ljudi koji lako prepoznaju naručeni tekt koji je u svakoj rečenici nedorečen.
Zna se kako se ruši vlast.
Dovede se 50 autobusa iz unutrašnjosti u neki glavni grad,plati im se od 50 do 100 EURA i oni sa stanovništvom tog grada u roku od 2 do 3 dana naprave požar koji niko ne ugasi.
Tako da su ove demostracije,u osnovi, bili samo pokušaj gladnih i prevarenih radnika Tuzle da skrenu pažnju na svoj izuzetno težak položaj za koji trenutnu vlast nije briga.
Njihove pravedne zahtjeve su na žalost iskoristile kriminalne grupe iza kojih uvijek stoje ljudi na vlasti.
Preporuke:
15
93
15 subota, 08 februar 2014 19:14
Stanić Milan 2
(nast.)
bunta je katastrofalna ekonomska situacija koju karakteriše zatiranje privrednih subjekata,besperspektivnost mlade generacije,razbojnička privatizacija i pljačka državne imovine.Sve je to imalo za posledicu propadanje srednjeg sloja i BiH društvo je u teškom klasnom antagonizmu:mali procenat ekstremno bogate kompradorske buržoazije i preko 90% siromašnog puka."Mikronacionalizmi"koji se javljaju posle implozije socijalizma su značajan manipulativni činilac NATO alijanse.Politička klasa koja se javlja kao relikt SK preko noći je promenula dres - potpomognuta sa tajkunima,ponaša se kao otuđeni deo društvene moći.Time su društveni odnosi okrenuti naglavačke,tako i dalje stoje.Građanin BiH je odavno prestao biti osnovni subjekt društva.Kao kompenzaciju,njegova projekcija je kroz versko-nacionalni princip,koji je doveden do perfekcije i mita.U BiH dominacija nacije kao krovne sociološke grupe vidi se prostim okom.Na ovaj način su deformisanin društveni odnosi i politički život.
Preporuke:
47
5
16 subota, 08 februar 2014 19:16
Aleksandar
Evropska unija je jasno stavila do znanja da ne raspolaže sredstvima koja bi omogućila rekonstrukciju Ukrajine, mada, naravno, raspolaže dovoljnom sićom da plati za usluge uličnih rulja.

Stavr je malo obrnuta mislim. EU ima sredstava da ulozi u Ukraijinu, ali zna dobro da od te investicije ne bi imala vajdu posto bi to sve SAD opljackale, a glavna sredstva za ulicnu rulju daje upravo CIA, dakle SAD ne EU. Problem je sto je EU u totalnom vojno-finansijskom vazalnom odnosu prema SAD i nije u stanju da ima ikakvu samostalnu politiku (unutrasnju ili spoljnu). Kad im Amerikanci namontiraju Severno-atlantski bescarinski ugovor pljacka Evrope ce dostici novi vrhunac pa ce EU brzo sustignuti ekonomski nivo Albanije.
Preporuke:
68
1
17 subota, 08 februar 2014 19:17
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Vlada Zeničko-dobojskog kantona pod pritiskom demonstranata podnijela ostavku.
Preporuke:
5
63
18 subota, 08 februar 2014 19:29
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
srpsko sarajevo
@ Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
@ Istoričar

Drago mi je da ima razumnih ljudi koji lako prepoznaju naručeni tekt koji je u svakoj rečenici nedorečen.


Treba pitati Dragana Čavića i SDS u vezi njihovih zamjerki prema autorovom kredibilitetu da kritikuje za interes Dodika.
Preporuke:
4
71
19 subota, 08 februar 2014 19:32
sokrat
Kato to da milijarda muslimana ne može pomoći malobrojnoj braći u BiH koji bi da samo klanjaju i ništa ne rade i da žive kao u Dubajiu i Kuvajtu.
Preporuke:
74
1
20 subota, 08 februar 2014 19:33
Drinko Končarević
Dejtonski sporazum nije sporazum za sva vremena. U osnovi isto je što i Z-4 ali zbog nešto dužeg trajanja izgleda drugačije. Cilj je dovođenje BiH u položaj apsolutne podređenosti Amerima, "eu" i Vatikanu. Moguće je još jedno pokrštavanje. Političari, izabrani spolja, što "časte" novinare sa psovkama i oni koji to još nisu uradili, imaju isti stav: "narod je stoka". Manipulacija sa demonstracijama ih uverava u ispravnost ovog stava. Ono o čemu ne razmišljaju jeste pitanje kako će u buduće živeti njihovi bližnji. Odgovor je prost i jednostavan. Loše. Dakle to su ljudi koji pričaju da imaju dobre namere ali od ostvarenja tih namera ima ništa. Ne vide ni prst pred nosom a kamoli, što pričaju da imaju viziju. Njihova vizija jeste:"posle mene potop". Zbog svega dolazi mi na um samo jedno: pre će NATO u BiH nego BiH u NATO. Ili prostije kazano, okupacija. Ma šta da se desi, Balkan je oduvek nesiguran za one koji idu sa zapada na istok i obratno. Neće im pomoći ni zauzdavanje Balkana.
Preporuke:
67
3
21 subota, 08 februar 2014 19:33
sofi
Teoretičar i paranoičar mora da zna da, okolnost da on nešto ne vidi, ne znači da nešto i ne postoji. Tim pre ako na to nešto ukazuju oni koji je lokomotiva parnjača dobro udarila pa sada tuku i ekspres lonac. Ciljevi koje prepoznaje Gospodin Karganović, od ranije su nebrojeno puta spominjani u Srbiji. To bi i Filip Višnjić mogao da vidi. Mene baš briga da li će neko da gasi požar u sopstvenoj kući, ali hoću svoju da držim bezbednu. To je mera srpske zainteresovanosti za demonstracije u njihovoj BH.
Preporuke:
81
1
22 subota, 08 februar 2014 19:38
Stanić Milan 3
Od početka građanskog rata na prostoru ex YU,a posebno BiH - zemlja je bila "premrežena" inostranom agenturom NATO,( Amerti su imali jačinu jedne brigade za specijalna psihološko-propagandna dejstva),Rusije i muslimanski zemalja.Ako se na ukupnu situaciju doda totalna nefunkcionalnost društveno-političkog uređenja,rezultat se vidi golim okom.
Da zaključim.RS je ovaj put(bar u prvom naletu) ostala neokrznuta,ali pitanje je do kad?Dve vodeće političke partije - Dodikovi demokrati i BOsićev SDS su zaratili na nož,pa su sutra od Aleka pozvani na roditeljski.Koštuničeva "donacija"od 600 miliona Ev.za kupovinu telefonije RS je potrošena i podeljena između kumova ili uložena u megalomanske projekte kao što su autoputevi koji zbog uskog grla u Gradiškoj gube smisao,a već se radi prema Doboju(to je onaj gospodin koji šverca 450.000Evra,pa mu Hrvati zapljeniše).Neka je Bog na pomoći!
Preporuke:
44
4
23 subota, 08 februar 2014 19:41
ona cije su vlastito ime ukrali
Da, paranoja, podmetanje, ... a Doris Pak danas kaze:
#BiH was never artificial , Dayton made it difficult. This "constitution" must be changed!

Juce, svi mediji emituju retusiranu fotografiju grafita iz Tuzle, jer (Klix.ba) prenosi celu:ispod "smrt nacionalizmu" lepo pise: Za ujedinjenu BiH.

Grupa koja vodi spaljivanje Arhiva srpske istorije u Sarajevu sa FB, 1udarbih, objavljuje zahtev za ukidanje RS i najavljuje akcije muslimana u Raskoj, a prethodno je osnovala grupu koja treba da okupi Srbe iz RS...

Mi se ne kopcamo na ledjima i nismo veverice, a jugo-komusiti neka kod kuce razvijaju bratstvo-jedinstvo. Dalje ruke od Republike Srpske!
Preporuke:
110
3
24 subota, 08 februar 2014 19:56
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Šta ovo Tihomir Gligorić piše pisma?

Šta to piše tihi Tihomir?

Izgleda i njemu dojadilo sve ovo.Otvoreno pismo Tihomira Gligorića Miloradu Dodiku...

Zašto Srbin pravoslavac tako piše?
Preporuke:
4
63
25 subota, 08 februar 2014 20:04
oprez
Vjerujte,
ljudi misle da se nikom ne ratuje,
lakse je sad mobilisati ovu omladinu nego '92.
Zato oprez,
ovdje ako iko bude zelio rat dovoljno je samo da unese dovoljno cijevi, bilo bi sto puta gore negoli 90-ih.
Ovo iz Ukrajine imace svoju reflexiju u Rusiji kroz koju godinu, vidjet ce te...
Preporuke:
37
3
26 subota, 08 februar 2014 20:10
Ivana@Goran Jevtovic
I ja stalno slusam o 2020. kao kljucnoj godini i da ce na Balkanu formirati grupu 6 drzava koje nisu jos usle u EU.Znate li nesto vise o tome?
Preporuke:
34
1
27 subota, 08 februar 2014 20:16
ortodoks prosto prosireni
Gledajte Holivud pa ce te saznati buducnost-Isplaniranu.Za to netrebaju sigurnosne i diplomatske skole.Sve oni unapred objave.Cekamo MED.
Preporuke:
34
0
28 subota, 08 februar 2014 20:22
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Pod pritiskom demonstranata načelink opštine Novi Travnik Refik Lendo podnijeo ostavku.
Preporuke:
4
54
29 subota, 08 februar 2014 20:36
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Bas sam juce napisao da ce doci do prozivki na osnovi "krvnih zrnaca", ali nisam ocakivao da ce biti bas tako brzo.
Cini mi se da je i jos jedna stvar po sredi. "Udar" nije planirao paljevinu i pljackaske pohode "navijaca" u fantomkama. Pre ce biti da su planirali govorancije o tome ko je ustvari kriv, ali pobesneli narod nije bio rad slusati iste.
Preporuke:
9
61
30 subota, 08 februar 2014 21:43
stanite i razmislite
Evropska unija je jasno stavila do znanja da ne raspolaže sredstvima koja bi omogućila rekonstrukciju Ukrajine


Ne znam otkud uopšte bilo kome ideja da će EU nekome finansijski pomoći. Ako je i bilo tako nečega u prošlosti, bilo je malo i samo prividno i formalno (u stvari, izneli bi iz zemlje višestruko više nego što su uneli), a sada je to puko maštanje.

Pa, EU ni malenoj Crnoj Gori, koja je po veličini jednaka gradu srednje veličine, i kojoj bi bilo lako (s realno neznatnom količinom novca) vidno pomoći, tako da se napravi jak efekat u javnosti, ne pomaže, nema nameru i neće joj pomoći. I Crna Gora je sve vreme na ivici bunta.

Ko i zašto, kad se zna sve to, obmanjuje građane nekoliko preostalih država van EU da ih od EU očekuje bilo kakva dobrobit, finansijska ili neka druga? Očekuje ih dalje čerupanje, disciplinovanje i podvođenje pod interese njenih najjačih članica.
Preporuke:
48
0
31 subota, 08 februar 2014 21:43
Kokan
Istoricar se izgleda vise razume u poljoprivredu (na primer u gajenje krastavaca i kupusa) nego u politiku.
Preporuke:
31
5
32 subota, 08 februar 2014 22:10
Rekoh ja Bosna ko Ukrajina
Srbija ko Rusija a CG ko Belorusija dok je Hrvatska ko Poljska jer im buja neofašizam. To što u Ukrajini podseća na Hrvate je poljski ili neofašistički faktor. I to je samo jedna od paralelnih projekcija. No ako neko krene na napaćeni narod RS, kunem vam se da ću poginuti! Časno. A skupo ću prodati svoju kožu.
Preporuke:
61
1
33 subota, 08 februar 2014 22:58
Nikola
Mislim da protesti uz ovo rečeno imaju i druge elemente koji su bitni:

1.Izazivanje međunarodnog mešanja u situaciji da bi se oživele željenje ustavne promene u pravcu unitarne BiH.
2.Dovođenje novih ,maldih samo na prvi pogled zapadnih muslimama na kormilo radi sprovođenja poteza pod 1.
3.Zadržavanje atmosfere nezadoljstva sa kojom od nastupajućeg proleća do izbora treba da bude inficirana i RS da bi se postigao željenji izborni rezulatat.
Preporuke:
46
0
34 subota, 08 februar 2014 23:11
Marko Gay
Ko kaze da Bosni nismo spremni da posaljemo pomoc?

Evo, uputicemo im burad s benzinom. :)
Preporuke:
17
27
35 subota, 08 februar 2014 23:15
Goran Jevtović
Ivana

Saznanja su brojna i vrlo uverljiva i sve se vrti oko te godine. Već sam napisao u prethodnom komentaru šta planiraju da do tada završe.
Plan se realizuje iz jednog centra, a to je jezuitski deo Vatikana.

Međutim, sve što bih proširio aktiviralo bi borce protivu "teorija zavere" i onda nema kraja beskorisnoj raspravi.

Pozdrav Ivana.
Preporuke:
49
4
36 subota, 08 februar 2014 23:21
Goran RS
Evo večeras u "Centralnom dnevniku" Senada Hadžifejsovića (Face TV) poslije Bakira Izetbegovića na sav glas voditelj najavljuje "političara budućnosti" i "dečka koji obećava" Adama Šukala iz Gradiške. On je inače predsednik Naprednjaka u RS. Da li je i on jedan od novih igrača na političkoj pozornici, a o čemu piše autor ovog teksta, ostaje da se vidi.
Preporuke:
45
1
37 subota, 08 februar 2014 23:30
Peter RV
"Osnovni cilj i dalje ostaje skidanje sa vlasti predsednika Milorada Dodika i presecanje nezavisne politike koju on vodi u Republici Srpskoj, da bi se u Banjaluci na njegovo mesto postavio kolaboracionistički tim koji će omogućiti...."

Apsolutna bezsmislica g. Karganovicu-i vi znate da je tako.
Dodik je postavljen na vlast od Ricarda Holbruka, zabijanjem noza u ledja Nikoli Poplasenu. Na isti nacin bi Dodik izleteo sa vlasti (dekretom Visokog Komesara!) da je on napravio ista suprotno interesima sila koje vi optuzujete za nerede. Dodik je konstantno bio hvaljen kao "covjek od povjerenja" od zapadnih ambasada u Sarajevu. Ne bi on tu ostao ni 24 sata da to nije tako. (Naravno, Dodiku treba ta legenda da ga Zapad mrzi- zbog izbora).
Ako hocete stvarni uzrok ovoj pobuni, trazite ga u vezi sa cinjenicom da je Bosna muslimanska zemlja, koja se nimalo ne usteze da salje dobrovoljce za 'dzihad', po bijelom svijetu. Njih nadahnjuju mnogo vise dogadjaji u muslimanskim zemljama..
Preporuke:
11
48
38 subota, 08 februar 2014 23:57
Crni
Mile,ili zapocni reviziju sporne privatizacije-otimanje tajkuna od sirotinje ili ce ti se desiti narod.
Kako objasniti da je neko kupio tvornicu za 1km a umesto ulaganja i novog zaposljavanja,uzeo pare,zemljiste rasprodao u placeve na koji su stigli stanovi.....Postao milioner a narod prevaren ostao prepusten ulici.
Preporuke:
15
6
39 nedelja, 09 februar 2014 00:03
Bivši Sarajlija
To što piše Gospodin Stefan Karganović je potpuno tačno, i to mnogi od nas znamo, odnosno znali smo od samog rata.
Naivno je i prozirno, i nadasve BEZOBRAZNO da Bošnjaci, pod bilo kojim izgovorom, bilo kojim imenom, ubeđuju Srbe da im žele dobro. Da Je njihov pokušaj GLUP može se dokazati sa hiljadu činjenica, i one su u raznim prilikma iskazane. Ne možemo ih svaki put sve navoditi.
Prosto, da su hteli dobar život i zajednički život ne bi BiH izvalačili iz SFRJ, ne bi preglasavali Srbe i donosili odluke o odcepljenju i vođenju Srba u drugu "državu", ne bi započinjali rat i nerede 1992 slične sadašnjim, samo su onda BILI UPERENI ISKLjUČIVO PROTIV SRBA, NE BI VEZALI U ČVOR MUSLIMANSK-HRVATSKU ZASTAVU I ZAKLINjALI SE DA ĆE ZAJEDNO RATOVATI PROTIV SRBA,... Zato, kada danas Bošnjaci (Muslimani) ističu i Srpsku zastavu, to deluje LICEMERNO DO TRAGEDIJE, DO STRAŠNE PROVIDNOSTI...
Ogromna većina Srba je svesna da je na dnevnom redu ODBRANA SRPSKE OD JOŠ JEDNOG NAPADA...
Preporuke:
73
0
40 nedelja, 09 februar 2014 00:27
Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Džaba Vam trud i Beogradski sindikat policije ima ljudskosti da razumije istinu i evo šta sindikat polcije piše na svojoj oficijelnoj web stranici,čitajte.

Saopštenje povodom dešavanja u Bosni

Policajci su i sami obespravljeni i igračka u rukama poslodavca, bez kvalitetne opreme, bez stanova, sa porodicama na ivici bede, varani na svakom koraku od svakog ko političkom igrom dođe na čelo Ministarstva unutrašnjih poslova.
Otuda je neophodno, bez obzira na predizborne partijske „mečeve“, da državni organi najozbiljnije shvate brojna upozorenja koja su godinama slata od sindikalnih poslenika u policiji a naročito od čelnika Beogradskog sindikata policije i policijskih starešina. Ne bi bilo prvi put u istoriji država, pa i ove, da oni od kojih vlast očekuje da odbrani njihove fotelje i funkcije, da se ljudi u plavim uniformama pridruže poniženima i obespravljenima kada se pojave na ulicama.

Stidite se i policija u Srbiji razumije a vi ne razumijete ojađene.
Preporuke:
3
58
41 nedelja, 09 februar 2014 00:47
Bivši Sarajlija
Za "Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine"

Razumemo mi ojađene i ponižene, mnogo bolje nego ti. NIKO OD NAS ne brani poniženima i ojađenim u Federaciji BiH (FBIH) da rešavaju svoje probleme. Nije me briga, ako vam odgovara tako, da sruše svu FBIH.
ALI, NEMOJTE VI BRINUTI O REPUBLICI SRPSKOJ I SRBIMA.
SAMO TO TRAŽIMO OD VAS. AKO TO ISPOŠTUJETE, ONDA NEMA PROBLEMA.


Ali, problem je što je pobuna ojađenih u FBIH iscenirana da bude preneta u Srpsku radi uništavanja.
Otkuda pravo "bošnjacima" da na TV ocenjuju da je balavi "naprednjak" (SNS) iz R.Srpske podoban političar za Srpsku??? Zar narod nema pravo da bira ko će vladati? Stgli smo, dakle, da je pobuna sredstvo protiv prava naroda da bira vlast. Pobuna je sredstvo fašizma protiv naroda, u prvom redu protiv Srba.
NEMOJ DA BRINEŠ O SRPSKOJ! OSTANI SA SVOJIM MIŠLjENjEM U SVOM DVORIŠTU, OSTANI SA BRIGOM U FBIH. AKO PRENESEŠ TVOJU "BRIGU" U SRPSKU, ONDA SE NOSI U...
Preporuke:
52
0
42 nedelja, 09 februar 2014 00:52
Rest
Ne znam kako ostali ali meni je ovog karganovica i ostalih dodikovih kumova i pulena dosta. Ljudi bosna je vasingtonu zadnja rupa na svirali, a i krkan dodik. Ljudi su gladni karganovicu. Koliku ce penziju imati za 30 godina danasnji tridesetogodisnjak? O kakvim vi entitetima i teorijama zavjere pricate? Ko ce vam zivjeti u entitetima banana drzave ma kako da se oni zvali. Da ljudi i u sarajevu i u bl imaju normalne uslove za zivot ne bi ih interesovale ni rs ni federacija ni politika. Ljudima je mozak ispran, pa svaka baba umjesto da pravi sir prica o politici. Niko se ne bavi vise svojim zivotom.ja samo ne znam od cega su ljudi u rs kada ni sada nisu na ulicama, kako ne pokazuju neku vrstu otpora. Niko ne prizeljkuje huligane ali smatram da bi sistematski bojkot i te kako opravdan. Valjda se svi nadaju da ce to neko drugi da uradi. E pa nece gospodo, trpite dok vam kozu ne ogule. Dobro je tijanic rekao srbin ne zaskuzuje da bude onaj ko pretura po kontejneru a ne mijenja misljenje
Preporuke:
6
48
43 nedelja, 09 februar 2014 01:39
Sarajlija
Ponavljam svi nivoi vlasti u današnjoj BiH su obična bagra, ali kao što kaže ovaj gosp. Iz Beograda, tu oko ovih masovnih okupljanja uvijek nešto smrdi. Evo po kakvoj recepturi uobičajeo počinju svi protesti u Sarajevu:
Zapadnjaci imaju na spisku cca 100 NGO aktivista, svaki od njih na mig iz odgovarajućeg centra moći pozove po desetak svojih pristaša i u momentu pred parlamentom ili predsjedništvom imate 1000 “nezadovoljnih građana” koji traže hitne promjene. Takvi su bili i protesti u vezi matičnih brojeva, kada su u pola noći iznenada pojavilo oko 1000 demonstranata i koji su držali parlamentarce u opsadi sve do ujutru. Među tim aktivistima su uvijek neke poznate face glumci, scenaristi ili režiseri (svako ima svoje Kličke), koji izađu i onda preko odabranih lokalnih radio stanica pozivaju masu da se pridruže građanima u njihovim “opravdanim zahtjevima” sve do promjene vlasti.
Preporuke:
44
0
44 nedelja, 09 februar 2014 04:15
Gordana
AUUUUU, ubi se ovaj "paranija..." da nam "objasni" , da nas "uveri", da nam "otvori oci",...

Urdeu je drugar, nebrini isplaticeti Soros i biserko ovog meseca zaradu za ovoliki trud. Stvrno si zasluzio. Onoliko si se naradio.
Preporuke:
44
0
45 nedelja, 09 februar 2014 07:34
mika.vrana
Ne, obrušava se ništa, niti ima neku snagu, prosto je svedeno na huliganstvo, i to ne može nikoga ugroziti sem ponekog kioska i paljevina koje nemaju efekat, sem žalosnog scenarija. Stoga, Srbima nije nikakva pretnja hulignstvo, Srbi imaju par ekselans "nevolju" sa primitivnim metodama i pljačkom vlasti u RS koja je svedena na štalu za robove MMF, i Srbi imaju par ekselans "tragediju" Izdajstva, koje je osakatilo Srbiju gubitkom svoje civilizacijske koljevke Kosova i to ukazuje na postojanje nižeg nivoa svijesti kao na primjer primitivaca koji su bezvoljna žrtva koja posjeduje značajnu nesposobnost moralnog prosuđivanja, i Izdajice slavi kao Heroje koje podržava do još veće i potpunije tragedije.
Preporuke:
21
1
46 nedelja, 09 februar 2014 08:53
Srbi obični
Bilo bi naivno očekivati da će Gazda odustati od svojih ciljeva; ne očekuje On BiH u Jevropskoj uniji (ko hebe Europu), već u NATO-paktu!. Taj posao još nije priveden kraju. Iako je Dodik počeo kao američka marioneta evidentno je da se on odmetnuo i izgradio svoj politički kredo kao čovjek ravnoteže između Istoka i Zapada.

Republika Srpska, bolje rečeno Srbi, nisu za Gazdu prava karta za podsticanje prijema BiH u NATO. Zapadna jaja ser opet slažu u muslimansko gnijezdo, računajući na muslimansku tradicionalnu sklonost da služe strancima zarad neke vlasti nad "rajom". Kome nije nešto jasno neka ponovno pročita Andrićevu Travničku hroniku; od tada do danas nije se punom promjenilo u glavama BiH muslimana.

Neće proteći puno vremena a muslimanski politički vrh, jevropska politička birokracija i američka administracija pečeće da uzroke islamskog primitivizma u BiH pronalaze u postojanju Republike Srpske, Srbije i Srba uopšte. Kalcin, Pak... su samo početak te pokvarene kampanje.
Preporuke:
45
0
47 nedelja, 09 februar 2014 11:41
Rest
Citam ove komentare i pitam se da li je o bosni moguc bilo kakav vid udruzivanja a da ne pocnu price strancima, "nesto tu meni smrdi" etc. Stranci su vec u bosni 20 godina, za kakvu intervenciju im je potreban povod? Imaju sudstvo,tuzilastvo,svoju vojsku. Nisu stranci doveli rs na rub siromastva i ludila vec domaca bagra svojom gramzivoscu. Doveli su ljude do tog nivoa, i to izgladnjivanjem da ih rs vise ne interesuje. Hoce narod da zivi nebitno gdje. Zamislite kako bi izgledao zivot u suverenoj rs koji je tako tako nonsense?skolstvo katastrofa, udzbenici za djecu blago receno uzas, ja sam ljekar pa ne razumijem gomilu stvari koje se nalaze u udzbenicima za 3 razred, zdravstveno osiguranje ne postoji, i da ga ima u bolnici dobijate samo simptomatsko lijecenje, ljudi umiru od najbanalnijih stvari, od manjka zeljeza recimo, zubi vam se vade jer ljudi ne rade rendgenske slike dovoljno cesto, kao znaju oni, vide oni sta je unutra
Preporuke:
5
36
48 nedelja, 09 februar 2014 11:50
Rest
Dalje imate katastrofalno visoko skolstvo, samoprozvane magistre, doktore i profesore koji vec u trideseto imaju karakteristican svinjski podvoljak od foteljijarenja i gazdinskog zivota.a sa druge strane plebs ukljucujuci dosta komentatora na nspm-u koji se bicevati daju i klicu gospodaru koji savrseno pliva u kontrolisanom haosu. Sta mislite da bi red i normalan rad odgovarao vozdovima. Pa to bi znacilo sjecenje grane na kojoj sjede i zagarantovan zatvor. I sve ce da urade da sebi produze podvoljak, ubijace, izgladnjivace i izazivati ratove ako je potrebno. Tako je bilo i prije 100 godina tako je i danas.
Preporuke:
4
31
49 nedelja, 09 februar 2014 12:18
seljak bezemljaš
Nije dovoljno biti glup. Treba biti pokvaren pa zanemariti versko- nacionalni faktor u protestima u federaciji BiH.
Zadržavajući, instiktom vladajuće klase begovsko-aginske odnose vekovima su i sebe i susede druge vere držali u teškoj zaostalosti. I guše svaku bunu.
Odlaskom Turske i pozivaju i sa radošću dočekuju
svakog okupatora koji stiže na Balkan.(zaboravimo slovence za trenutak)
Hrvatsko-muslimanski (bošnjački)separatizam je srušio dve Jugoslavije. Udružujući se sa spoljnim napadačem.
Nisu mogli da izdrže ni devedesetih i zaigrali su vekovnu ulogu.
Ponovo su se udružili sa snagama koje nikada nisu nosile progres.
Trebalo je biti posebno glup pa ne videti u šta se pretvorila komunistička partija u BiH.

Zbrci u glavi posebno doprinosi mit o "fabrikama gigantima)u socijalizmu.
U gomili nesposobne inteligencije lako će strani faktor naći brbljivce koji će varati i lagati.
Preporuke:
43
0
50 nedelja, 09 februar 2014 12:25
mira
Dragi nasi sunarodnici iz Republike Srpske, molim vas samo ostanite mirni. Svoje probleme resavajte onako kako vi smatrate da treba. Pustite Federaciju da resava svoje. Ne palite se sada na ove provokacije, molim vas!!!! Budite pametni i razumni. PODRSKA IZ PATRIOTSKE SRBIJE!!!
Preporuke:
50
1
51 nedelja, 09 februar 2014 13:58
sasha
Jos jedan u nizu sjajnih tekstova g. Karganovica koji otkriva stvarnu pozadinu dogadjaja. Izgleda da i ovde ima ljudi koji nisu u stanju da predvide stvarne namere Zapada odnosno rusenje RS. Oni pokusavaju da personalizuju problem u liku M.Dodika. Stvarni cilj je potapanje Republike Srpske, bas njih briga za Dodika. Pojedincima ovde kao da su svrake popile mozak pa nisu uocili africko prolece, Libiju , Siriju, Ukrajinu, ili su bukaci dobro placeni da se protive svakoj iskrenoj nameri da se otkrije istina. Po pojedinim komentarima rekao bih da je ovo drugo vrlo verovatno.
Preporuke:
29
0
52 nedelja, 09 februar 2014 15:23
Pol Korektan
Postoji inicijativa via Facebook-a da se građani Beograda i Srbije sutra nađu na platou ispred ''Robne kuće Beograd(?) i da pruže podršku građanima Tuzle u njihovoj borbi za '' socijalnu pravdu''. Čudna je ta inicijativa jer je bošnjačka net. grupe ''Udar'' koja je, između ostalih i pokrenula nemire u *Federaciji* definisala svoj poziv na nemire fokusirajući se na povratak na ustav iz 1993 i povratak na ''Unitarnu BiH''. Zašto građani Srbije da podrže uništavanje Republike Srpske!?!
Pošto se u smutnim vremenim sužava ionako sužena kognitivna zapremina prosečnog srpskog građanina da podsetimao da se u Tuzli odigrao brutalni masakr vojnika JNA na izlazu iz grada a od strane muslimanskih paravojnih formacija. Za taj zločin niko nije osuđen. Tuzla je pre rata imala oko 40%srpskog stanovništva, oko 18% hrvatskog ... ostalo su bili pripadnici muslimanske veroispovesti i drugi. Sada u Tuzli ima jedva 5% Srba. Srećno vam Srbi bilo sutra! Neće biti prvi put da radite u korist svoje štete.
Preporuke:
28
1
53 nedelja, 09 februar 2014 16:17
Beli Orao
Za sve su krivi Srbi iz RS(S. Mesić).

Trupe Austrije(ne Nemačke) ulaze preko Banja Luke u BiH. Aneksija.Klasika. Svi koji pišu drugačije ili ne vide(otupela im oštrica) ili su zlonamerni.

Mi se Srbi ovog puta nećemo preračunati, a kad dođe vreme odgovor će biti kakav treba.
Preporuke:
29
0
54 nedelja, 09 februar 2014 18:18
Crnoje
A zasto ovi gore na slici drze rasirene stolnjake u ruci, a bune se protiv kapital-tur(c)-izma?

Na radne akcije bre - i taj stolnjak i chetku, chvrshce i cheshce u ruke!

Zivjela kantonizacija EU-ropskih i tur(c)istickih radnika kantona saraj-Bosne i Neretve! ;o))
Preporuke:
4
0
55 nedelja, 09 februar 2014 20:34
SuperBad
@Konstrukcije i paranoja pred izbore 2014.godine
Jel su ti javili sta treba da mislis ili to onako sam od sebe?
Preporuke:
11
0
56 nedelja, 09 februar 2014 21:34
Zoran
Zamislite, nije prosao komentar na Blicu: Vucic je vise pozatvarao nego sto zaposlio.
Preporuke:
11
0
57 nedelja, 09 februar 2014 21:45
cope37
Interesantno je da se svi komentari koji afirmisu
clanak visoko preporucuju i obratno. Ko daje pre-
poruke? Ma ko to bio to je u korist politicara u
BiH koji za demostracije optuzuju neke vanjske in-
terese odbacujuci na taj nacin od sebe odgovornost
za tesko ekonomsko stanje u BiH. Procitajte ono
sto je o demostracijama rekao Komsic, Kebo, Lagum-
djija, uzgredno se kaze da je narod nezadovoljan
zbog teskog ekonomskog stanja ali su demonstracije
potaknute iz vana.Medjunarodni pretstavnik u BiH
ide dalje-problem je nefunkcionalna organizacija
BiH, on je spreman da pozove i snage EU ako se
situacija pogorsa. Protv koga ce to Insko da dovede
EU policiju? protiv gladnog naroda. A kako on to
pomaze da BiH bude uredjena drzava, valjda tako
sto njemo posmatra kako rukovodna elita BiH raz-
bacuje novac, pa vlada BiH ima samo 1000 automo-
bila, kome se sve kupuju skupi stanovi, a narod
vadi baceni hljeb iz kontejnera, socijalni bunt
jos nije poceo, tek ce poceti.
Preporuke:
3
13
58 nedelja, 09 februar 2014 22:09
Lola
konstruktivnom paranojom pred izbore 2014 ...nakupi lik 500 minusa .....za sada rekord .
a teme što se tiče , čini mi se da je krenulo onako spontano , pa su se u međuvremenu pojavili oni zahtevi .....previše je to dobro osmišljeno da bi to mogao da uradi Muja ili Hasa ....
Preporuke:
11
0
59 nedelja, 09 februar 2014 22:55
Bivši Sarajlija za "cope37 "
Muslimanski predstavnik tvrdi:
"Interesantno je da se svi komentari koji afirmisu clanak visoko preporucuju i obratno."


Besmislica. Kome se ja preporučujem? Kome se preporučivao borac Srpske koji je branio svoju porodicu, svoju kuću? Preporučivali se Bogu i životu, časti i dostojanstvu, pravu da budemo živi, pravu da, kao narod, imamo pravo na svoju državu kao drugi narodi.
Bošnjak, mani se te "preporuke", mani se tih tvrdnji,
MI BRANIMO SVOJU DRŽAVU REPUBLIKU SRPSKU.

Morate to shvatiti i prihvatiti. "BiH" NIJE I NE MOŽE BITI DRŽAVA SRBA. NIKAD ZA NIKAD!!!

Čitav 20 vek ste potrošili da ubedite Srbe da "Bosna" nije država Srba. I OVIH 13 GODINA 21. veka STE ZA TO POTROŠILI.
Kosti više od MILION SRBA, koje ste pobili i poklali zajedno sa ustašama i SVAKIM OKUPATOROM, rasuto je ŠIROM zemlje od Drine do Korane. KOME SU SE UBIJENI SRBI "PREPORUČIVALI"? NI NjIH NI NAŠE PRETKE NE SMEMO NITI MOŽEMO IZNEVERITI.
Preporuke:
24
1
60 nedelja, 09 februar 2014 23:10
Bivši Sarajlija za "cope37 " i ostale
Nas Srbe ne interesuje "borba" u FBIH, niti utičemo na tu "borbu", niti joj se radujemo, niti pokušavamo da se mešamo u unutrašnje stvari FBIH. Prosto, niti uživamo zbog događaja, niti tugujemo, BRINEMO SVOJU BRIGU, A BRIGE BOŠNjAKA I SRBA NISU ZAJEDNIČKE.

Zašto je vama, Bošnjacima stalo da i u Srpskoj bude paljevine? Šta vi time dobijate? Šta to pomaže vama u vašoj pobuni ili "pobuni"? BAŠ NIŠTA.

Zašto onda "brinete" Srpsku brigu i tražite paljevine u Srpskoj??? Prosto zato što ste navikli da SADISTIČKI UŽIVATE U SRPSKIM PATNjAMA, DA PLjAČKATE I UNIŠTAVATE SRBE, I TA NAVIKA JE POSTALA BOŠNjAČKA KARAKTERNA CRTA, POSTALA JE BOŠNjAČKA PATOLOŠLA OSOBINA DA ISPOLjAVATE SADIZAM NAD SRBIMA.
Zapad je bombama uterao Srpsku u BiH, koja je neodrživa.Vaše račune ispostavljajte jedino sebi. Jedino je rešenje da se u miru raziđemo, i da kao susedi sa čistim računima trgujemo.
Preporuke:
23
2
61 ponedeljak, 10 februar 2014 04:39
diogen
svaki prosečan srbin bi mogao da vodi zemlju bolje nego Dodik, i to istovremeno obračunavati se sa tajkunsko-političkom bolumentom Dodika i ne dirati u integritet i legitimitet RS.. Samo što Dodik uspešno vrši zamenu teza. Ako vi ne verujete da je moguće svrgnuti i procesuirati vlast RS koja plačka narod zajedno sa tajkunima i istovremno ne dirati RS kao entitet onda ste kupili dodikovu podlu priču. S druge s trane kompradori Federacije koriste klasni sukob za unitarizaciju Bosne. Dok dodik će je zloupotrebiti za otcepljenje.. i jedan i drugi scenario vodi trenutno u rat.
Preporuke:
1
15
62 ponedeljak, 10 februar 2014 10:39
Bivši Sarajlija za "diogen"-a
"Diogen" tvrdi:
Dok dodik će je zloupotrebiti za otcepljenje.. i jedan i drugi scenario vodi trenutno u rat.


1) Brini ti o FBIH, a ne brini o Srpskoj i Srbima. Zašto pored tolikih problema u FBIH "brineš" o Srpskoj i Srbima? Već sam taj "bošnjački fenomen" brige prilično objasnio, mada knjigu mogu napisati o tome.

2) Zašto bi otcepljenje Srpske "vodilo u rat", ili što je isto: ZAŠTO BI OSTVARIVANjE OSNOVNOG PRAVA SRBA VODILO U RAT??? Mi hoćemo razlaz u miru, i taj razlaz je neminovan. Bez obzira što EU i NATO Zapad ima imperijalne ciljeve, i u toj funkciji podstiče ratove, ipak, Evropi neće odgovarati novo ratovanje i nova ubijanja na Balkanu, u "bosni", koji je geografski deo Evrope.
3) Bili ste protiv velike Jugoslavije, koja zbog toga nije mogla opstati, pa NE MOŽE OPSTATI NI MALA BOŠNjAČKA JUGOSLAVIJA ZVANA "BIH". VI BOŠNjACI, BOSANSKI MUSLIMANI, MORATE SE KONAČNO OSLANjATI NA SVOJ RAD A NE NA SRPSKO ROBOVANjE.
Preporuke:
15
0
63 ponedeljak, 10 februar 2014 10:53
SIMEUN BLATEŠIĆ
Srpski narod je pokazao zrelost.On neće bosanstvo. Međutim, više puta sam čitao na sajtovima da se Republika Srpska odrekla ćirilice kao temeljnog nacionalnog simbola.Posle isključenja iz političkog života Karadžića i Krajišnika nikad niko tamo nije javno dao značaj ćirilici. Čak ni posle njenog čekićanja u Hrvatskoj. Glavni uzrok tome je odustajanje od ćirilice u Srbiji.Proglašavanje latinice standardnim pismom srpskog jezika u Pravopisu Matice srpske iz 2010.g. znači smrtnu presudu ćirilici. Posledica toga je i to što u Srbiji postoji Društvo mladih lingvista, koji svoja predavanja oglašavaju na hrvatskoj latinici.
Republika Srpska prihvata bosanstvo tako što već ne postoji nijedna ćirilička sudska presuda. Na internetu se sudovi predstavljaju latinicom,a na padajućoj skali su ovi jezici : bosanski, hrvatski, srpski ( lat), srpski ( ćir). U Sarajevu pravilno :
bosanski, hrvatski, srpski. Nema odbrane Srpske ako se ne obeleži ćirilicom.Čak i da ima svoju vojsku.
Preporuke:
10
0
64 ponedeljak, 10 februar 2014 11:00
Bivši Sarajlija
Dopuna i preciziranje mog teksta. Napisao sam:
NI NjIH NI NAŠE PRETKE NE SMEMO NITI MOŽEMO IZNEVERITI
.
Treba da piše,
NI NAŠE POTOMKE
Suština je briga za potomke. Ne smemo dpustiti da i svaka generacija naših, SRPSKIH, potomaka prođe golgotu i užase ubijanja od strane Muslimana i Hrvata, što je prolazila i doživljavala SVAKA GENERACIJA NAŠIH PREDAKA.
Posle svakog rata, Srba u BiH je ostajalo manje. Nažalost, i moja generacija NIJE mogla proći bez rata da bi se odbranila od TREĆEG PO REDU GENOCIDA U 20. VEKU.
Da naši potomci, naša djeca i unuci,ne bi doživjeli iste užase (jame,Prebilovce, Kazane, Tarčine, Sarajeva, Jasenovce,...), NEMINOVNO JE, I JEDINO RJEŠENjE JE IZDVAJANjE SRPSKE IZ BOŠNjAČKE JUGOSLAVIJE ZVANE "BIH".
Preporuke:
16
0
65 ponedeljak, 10 februar 2014 13:25
Predrag
Neverovatni komentari... Pa gde vi živite ljudi? U Srbiji u kojoj ja živim nema posla osim ako nisi u partiji ili nisi bio u partiji!!! Radeći kod privatnih preduzetnika "braće SRBA" imao sam platu od 15000 din, o čemu se ovde blebeće, ja ne razumem reči ovog autora, ja razumem svoj život i svoje iskustvo a ne lupetanja snoba jednog tipa, poput onih smradova iz NGO sektora...
Sve javne institucije su katastrofa, javne usluge ne postoje, šta vi mislite da će nas protesti zaobići? Naravno da postoji strani faktor ali se ovakvi autori ubiše objašnjavajući kako je samo on presudan. Nije ljudi, i što se više zatvaraju oči sada pred problemima ono što će uslediti će biti i krvavije i pogubnije po sve nas... Ljudi su nezadovoljni i njihov broj raste, ko će nama platiti radni staž koji braća preduzetnici nisu, ko će platiti prošle godine našeg života u kojima su nas lagali? To su hteli i Tuzlanci, problem je u organizovanju ali sve u svoje vreme... Prijatno svima...
Preporuke:
1
16
66 ponedeljak, 10 februar 2014 13:34
Husein_kapetan
U 100% postotnom bošnjačkom kantonu USK je smjenjen premijer i Vlada tog kantona!! Kakve sad to ima veze sa urotom protiv RS-a!!
Dodik i ekipa još uvijek igra na kartu zastrašivanja vlasttitog naroda od prijetnje Bošnjaka za ukidanjem entiteta. Ali, nema ova narodna pobuna veze s tim. Ova pobuna je nadetnička!! U Tuzli su gladni i Srbi i Bošnjaci i Hrvati!
Ako je stanovnicima manjeg bh entiteta dobro, neka se ne bune.
Preporuke:
1
19
67 ponedeljak, 10 februar 2014 14:41
kamo dalje rodjace
Simeune, nemoj živ bio zamlaćivati ovdje o ćirilici kao o nečemu od apsolutno vrhunskog značaja za očuvanje identiteta. Ovakve “Mudrosti” samo razvodnjavaju napore da se energija troši na suštinski bitne stvare. Ovo me podsjeća na glup otpor naspram promjene crkvenog kalendara iako SPC nikakvog razloga nema kao da se pjan plota drži rimskog kalendara iz doba Julija Cezar, pri tome uzimajući astronomsku grešku nagomilanu tokom 2,000 godina kao svoju kulturnu specifičnost.
Ćirilica je bitna ali ne I presudna. Isto kao npr čovjek može biti Srbin a da nije pravoslavac. Dakel ne zamajavaj I ne skreći temu ka nebitnom.
Preporuke:
0
12
68 ponedeljak, 10 februar 2014 17:10
Beli Orao
@Predrag.
Nikad nisam mogao da razumem ljude koji kukaju nad svojom sudbinom. Ako ti je malo 15.000RSD, što nisi sve to batalio i varn`o malo,prihefto, zamenio vodokotlić i sl. i to ti je najmanje 30.000 mesečno. Ti prijatelju pričaš o Prvoj Petoleci i Rakovici. Toga još neme ne vidiku. Drugo, ako imaš selo do 50 km i fala Bogu žive roditelje svašta može da se napravi. Ostavi se kukanja, nego pljuni malo u šake jer i ja ovako mator (55) ne sedim.
Preporuke:
5
1
69 ponedeljak, 10 februar 2014 17:22
brm
"Ova sugestivna slika pokazuje najmanje tri stvari. Prvo, nivo ulične agresivnosti koju praktikuju demonstranti, što uključuje i paljenje automobilskih guma. Drugo, stari, poznati simbol „Otpora“, stisnuta pesnica, koji karakteriše sve operacije ove vrste, od prve uspešno izvedene obojene revolucije pod zapadnim rukovodstvom u Beogradu u oktobru 2000. godine, što ubedljivo ukazuje na pokretačku snagu iza događaja koji su u toku. Najzad, donekle deplasirani tekst na engleskom jeziku, na navodno bosanskoj plakati. To je jasan lapsus koji će nesumnjivo s vremenom morati da bude otklonjen zato što vrlo tačno otkriva ko se nalazi iza cele šarade."

"Ova sugestivna slika pokazuje" samo da su tajne službe upletene da rasture i preusmere opravdani revolt čestitog naroda ...kao i u oba 5. oktobra, kao i u Egiptu, kao u Turskoj..samo što u poslednje dve države nisu uspeli .. uspevaju samo međ rajom, međ slobodnim ljudima ne
Preporuke:
0
4
70 ponedeljak, 10 februar 2014 17:28
brm
ko i uvek - oni koji su u sarajevu i banja luci pojma nemaju al su ovi iz amerike i beograda sve provalili ..
pljujuu ameriku iz amerike ..udobno ..da su stvarno protiv amerike valjda bi se preselili u rusiju ko snouden..
a vi rajo nasedajte na ovo fašističko smeće ..
i..da zaključimo gradivo:
"Cini mi se da ovaj tekst hoce da zastiti tajkune u BIH ali to je sada nemoguce... Na kraju, kome je u interesu da se menja status RS. Da li je neko primetio da se status nekog naroda (autonomija, republika...) promenio u EU. U buducnosti imacemo sve veca prava Srba u RS ali takodje sve veca prava pokrajine Vojvodine i drugih manjinskjih prava u Srbiji... Za ove narucene tekstove od tajkuna mogu samo da kazem: spremite se!"
Preporuke:
0
8
71 ponedeljak, 10 februar 2014 17:30
brm
Husein_kapetan
U 100% postotnom bošnjačkom kantonu USK je smjenjen premijer i Vlada tog kantona!! Kakve sad to ima veze sa urotom protiv RS-a!! "

joj Huso i ti svašta pitaš..pa što je gluplje to se lakše prima
Preporuke:
0
8
72 ponedeljak, 10 februar 2014 17:48
brm
Beli Orao
@Predrag.
"Nikad nisam mogao da razumem ljude koji kukaju nad svojom sudbinom. Ako ti je malo 15.000RSD, što nisi sve to batalio i varn`o malo,prihefto, zamenio vodokotlić i sl. i to ti je najmanje 30.000 mesečno."

Ako ti je malo 15.000RSD?????

TRPI RAJO, NE BUNI SE to je sebrski
Preporuke:
0
7
73 ponedeljak, 10 februar 2014 20:33
isak
Evo ga karganovic sargija opet istu pjesmu.Sve se ovo desava da bi vam smijenili Milu Dodika!Ma nisu ove Bosnje gladne i pokradene ovo se sve radi samo da bi nam srusili Dodu i srbsku!?Nedaj te Dodu ni zasto narode srbski,pa sta I ako nas kradu I varaju nasi su srbi!
Preporuke:
1
12
74 ponedeljak, 10 februar 2014 21:41
Melanthios Oedipus
Paljenje zgrade Predsjedništva BiH Radončić ne smatra napadom na državu

"Šta ako vam ja kažem da je to bila odbrana države. Država je mnogo ozbiljnija stvar od paljenja dvije prostorije u nekoj zgradi", dodao je Radončić.
Preporuke:
0
0
75 ponedeljak, 10 februar 2014 23:14
Srbin
Očigledno je da je Radončić NATO trojanski .... U SARAJEVU. TO se vidi iz svakog njegovog nastupa.
Preporuke:
4
0
76 utorak, 11 februar 2014 14:07
VELIMIR POPOVIĆ
Simeun Blatešić ukazuje na neverovatnu nezainteresovanost Republike Srpske za ćirilicu. Zanimljivo je da nema nijednog komentara na njegov komentar.Druže Titi mi ti se kunemo, da sa tvoga puta ne skrenemo.
Preporuke:
0
0
77 utorak, 11 februar 2014 16:46
Da se prisetimo jednog povoda
Sećate se Čaušeskua?

Ovako beše: Dok je radio šta je radio, Imperiji bio dobar.
A onda je učinio neoprostiv greh: Vratio dugove. Iščupao se iz čeljusti aždaje.
I, trebalo ga rušiti.
Angažovani neki rumunski Otpori, neke Srđe i Ivkovići..
Ali avaj! Nikako da se neko pobuni, da iskoriste rulju.
I onda...
U nekom pograničnom selu sa Mađarskom, linčuju katoličkog popa, Mađara. Pa se pobune Mađari, pa miting, pa kontramiting.
I dođe do Bukurešta i sva ta kinetička masa rulje se usmeri protiv Čaušeskua.

Dakle, počela izbila zbog popa, a završila se rušenjem režima.
Tako je i sada bilo planirano: Ruši tobož gladna raja sve pred sobom, pa onda krene da ruši Srpsku.
Preporuke:
7
0
78 petak, 14 februar 2014 02:26
Mile
Pomalo je zastrašujuće kako su bespomoćni svi akteri na Balkanu, i vlasti i narod. Jest da je narod gladan ali istina i da ovi izvana lakoćom manipuliraju a niko im ne može ništa.

Malo je zaista potrebno da zapale sve ako to budu želeli. Ako krenu izvana dirigovani neredi u RS zaista ne znam kako će da se odupru. Banitama ne smeju jer svet gleda. Bezizlazna je to situacija u svlakom pogledu, narod gladan, vlast nema više od koga da uzima, armija nepostojeća. Kada ti nemaš da jedeš a dužan si banci pare, nemaš nikakve šanse da se izvučeš bez posledica

Balkan je ovih godina bespomoćniji nego 1914. Kako će da završi pomalo se pribojavam
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner